»Takšne marketinške strategije so zavajajoče in nevarne. Pomembno je, da se jasno opozarja na tveganja, ki jih prinaša raba alkohola, še posebej v povezavi z boleznimi, kot je rak. Industrija ne sme prispevati k ohranjanju napačnih predstav o posledicah uporabe alkohola.«
»Ne pobiramo mladoletnikov po cesti, ampak z njimi res dolgoročno delamo, da razumejo, kaj počnejo, in da nakupi nanje ne vplivajo negativno.«
»kar pomeni, da se je zgodil premik v razumevanju, kaj tobačni izdelki so«
»Kar pomeni, da v Sloveniji še vedno ne razumemo, kaj pomeni, če damo alkoholno pijačo 15-letniku ali mlajšemu posamezniku«
»Ne pobiramo mladoletnikov po cesti, ampak z njimi res dolgoročno delamo, da razumejo, kaj počnejo, in da nakupi nanje ne vplivajo negativno«
»Kar pomeni, da se je zgodil premik v razumevanju, kaj tobačni izdelki so.«
»Kar pomeni, da v Sloveniji še vedno ne razumemo, kaj pomeni, če damo alkoholno pijačo 15-letniku ali mlajšemu posamezniku.«
»S predlogom posvetovalnega referenduma so šli predlagatelji enostavno predaleč, saj spodbuja zmedo in podaja napačno sporočilo javnosti o konoplji.«
»Sprememba predloga, ki predstavlja korak v smeri legalizacije in komercializacije konoplje, pa bi lahko z olajšanim dostopom do te droge še bolj poglobila stiske mladih.«
»Vzporedno s tem zaznavamo vse več njihove promocije ob blagajnah, na vidnih mestih v trgovinah.«
»Avtomati so odličen primer komercialnih determinant našega prehranjevanja.«
»Mladi veliko hitreje posežejo po cigareti z okusom vanilje, čokolade, obenem pa to zakrije težo nikotina in vseh drugih škodljivih snovi, ki so v tekočini v elektronskih cigaretah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju